با بالش لایف پیلو در تایم کاری هم استراحت کنید!

sstartup105 1024x655 - با بالش لایف پیلو در تایم کاری هم استراحت کنید!

افراد زیادی این روز ها کارشان پشت میز نشینی است و اکثرا با کامپیوتر سر و کار دارند. ماشینی شدن و کامپیوتری شدن کار ها و زندگی ها امری اجتناب نا پذیر است که کمتر کسی می تواند در این روز ها از آن دوری کند. پس بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که یاد بگیریم چطور با این شرایط زندگی کنیم تا کمترین آسیب را به جسم خود بزنیم. متاسفانه در سال های اخیر شاهد بوده ایم بسیاری از افرادی که کارشان از تحرک کمتری برخوردار است و یا دائما پشت میز نشسته اند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

امروز قصد داریم دقیقا به همین مشکلات بپردازیم و ببینیم به عنوان فعالان جامعه اقتصادی چطور می توانیم هم کار کنیم و هم از سلامت جسمی کاملی برخوردار باشیم. پس قرار است هم عوارض کم تحرکی و پشت میز نشینی را با هم مرور کنیم و هم راه حل هایی برای به حداقل رساندن آسیب های آن به شما ارائه دهیم. در نهایت هم یکی از بهترین محصولاتی که حتی در سر کار به کمک آن می توانید استراحت کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید…

کم تحرکی و پشت میز نشینی چه مشکلاتی برای ما پدید می آورد؟

586884 580 - با بالش لایف پیلو در تایم کاری هم استراحت کنید!

شاید باورش سخت باشد، اما در حدود هشتاد درصد مردم جامعه ما، حداقل یک بار کمر درد را تجربه کرده اند. حتی خود شما هم قطعا همین الان به یاد آخرین باری که کمر درد داشتید، افتاده اید. کمر درد می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما آنچه غالبا به عنوان دلیل اصلی از آن یاد می شود، پیروی از الگو های نامناسب زندگی و البته کم تحرکی است. بسیاری از ما بیشتر ساعات طول روز را پشت میز یا کامپیوتر هستیم و شاید خوشحالیم که کارمان سخت نیست و مجبور نیستیم فعالیت بدنی زیادی داشته باشیم. اما اگر بدانید با این کم تحرکی چه بلایی سر سلامتی تان می آورید، قطعا دیگر انقدر خوشحال نخواهید بود.

اگر بخواهیم دلایل کمر درد را عنوان کنیم، موارد زیر می توانند جز دلایل اصلی باشند:

  • انجام کار های تکراری: اگر در کارتان مدام یک کار تکراری را انجام می دهید که موقعیت بدن شما را برای مدت طولانی در یک وضعیت قرار می دهد، باید خودتان را آماده کمر درد کنید!
  • استفاده از نیروی زیاد: شاید در زمان انجام کار های تان از نیروی زیادی استفاده می کنید، مثلا باید اجسام سنگینی را بلند کنید و یا از فشار دست تان برای انجام یک سری از کار ها استفاده کنید، به هر حال این وضعیت هم می تواند به کمر درد منتهی شود.
  • ایستادن های طولانی مدت و غلط: قرار دادن وضعیت بدن در حالت هایی مانند خم شدن، قوز کردن، کشش بیش از حد و یا پیچ دادن به بدن برای مدت طولانی به هیچ وجه به نفع کمر تان نیست و خیلی زود ممکن است کمر درد را تجربه کنید.
  • پایین بودن درجه هوا: سردی هوا هم یکی از عواملی است که کمر درد را برای شما به همراه خواهد داشت، پس اگر در زمستان مجبور هستید در فضای باز کار کنید، کمر تان در خطر است.
  • نشستن های طولانی مدت: حتی زمانی که ساعت های طولانی پشت میز کارتان می نشینید و غیر فعالانه به کارتان ادامه می دهید، کمر درد دور از انتظار نیست. خصوصا اگر این نشستن ها همراه با رعایت الگو های غیر اصولی و استفاده از صندلی های غیر استاندارد باشد.

همانطور که ملاحظه می کنید، آنچه تقریبا در تمام دلایل کمر درد وجود دارد، مدت زمان است. قرار گرفتن بدن در هر یک از این حالت ها که در بالا به آن اشاره کردیم، برای مدت زمان طولانی آسیب جدی به کمر و ستون فقرات شما وارد می کند. البته مشکلات کمر به این موارد ختم نمی شود و مواردی نظیر سیاتیک، آرتروز و … هم می تواند به کمر شما آسیب رساند. به هر روی اگر شما هم دائما پشت میز نشسته اید و کار های تکراری انجام می دهید و یا کارتان فعالیت بدنی سختی می طلبد، در معرض آسیب های کمر هستید.

از اینجا به بعد را با دقت بیشتری بخوانید.

افرادی که کارشان پشت میز نشینی است و دائما در حال کار با کامپیوتر می باشند، باید خیلی بیشتر از این ها مراقب خودشان باشند. بیایید ببینیم کار با کامپیوتر چه بلایی سرمان می آورد…

بلاهایی که کار با کامپیوتر سر شما می آورد

یادتان باشد بدن ما برای نشستن های طولانی مدت و پشت میز نشینی طراحی نشده است و اگر بخواهیم از بدنمان برای این هدف استفاده کنیم دیر یا زود دچار مشکلات زیادی می شویم. اما همانطور که در ابتدا گفتیم، با ماشینی شدن زندگی ها و وابسته شدن کار ها به کامپیوتر ها چاره ای جز این نداریم. بیماری ناشی از کار با کامپیوتر یکی از بیماری های قرن جدید است که اگر زود به فکر درمان آن نباشیم، مشکلات جدی تری را تجربه خواهیم کرد.

کار با کامپیوتر می تواند روی سلامت چشم ها، مچ دست، شانه ها و گردن تاثیر گذار باشد و گاهی اوقات باعث سردرد هم می شود. همه این موارد باعث می شوند شما خستگی بسیار زیادی را در میانه های روز تجربه کنید. البته بد نیست کمر درد و درد در ناحیه پشت را هم به این لیست اضافه کنیم. ولی زمانی که صحبت درباره کار با کامپیوتر می شود، آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است، گردن است. فشار وارد شده به مهره های گردن در این حالت خیلی بیشتر از دیگر وضعیت های عادی بدن است. زمانی که به شکل نادرستی پشت میز بنشینید و یا صندلی نا مناسبی را انتخاب کنید، این فشار بیشتر هم می شود. از دیگر عوارض پشت میز نشینی می توانیم به چاقی و اضافه وزن اشاره کنیم. کم تحرکی که در طول ساعات کاری تجربه می کنیم، یکی از بزرگترین خیانت هایی است که به جسم و سلامتی خود کرده ایم و متاسفانه آنقدر پشت کامپیوتر خسته می شویم که بعد از اتمام ساعات کاری مان هم حاضر نیستیم ورزش یا پیاده روی کنیم. چاره چیست؟ راه حل استفاده از راهکار های اصلاحی است و اینکه در تایم کاری هم به خودتان استراحت بدهید! تعجب نکنید. اگر محصولی داشته باشید که در زمان کار کردن هم بتوانید استراحت کنید، از بسیاری از این مشکلات رهایی میابید. لایف پیلو دقیقا همان چیزی است که به کارتان می آید.

چطور از عوارض پشت میز نشینی و کار با کامپیوتر در امان باشیم؟

U7nP8 - با بالش لایف پیلو در تایم کاری هم استراحت کنید!

برای اینکه در حین کار کمتر خسته شوید، دچار مشکلاتی که در بالا ذکر کردیم نشوید و حتی بتوانید کمی استراحت کنید، باید به دنبال راهکار های اصلاحی باشید. در وهله اول یک نگاه موشکافانه به میز و صندلی خود داشته باشید. میز و صندلی شما باید استاندارد باشد و متناسب با قد شما تنظیم شود. اگر می توانید میز و صندلی تان را خودتان انتخاب و خریداری کنید که چه بهتر، اما اگر کارمند هستید و مجبورید از میز و صندلی هایی که برای شما تهیه کرده اند استفاده کنید، کمی خلاق باشید و با اضافه کردن پشتی های طبی و یا بالش های نشمین و بالش طبی راحتی لایف پیلو آن را برای خود خوشایند تر کنید.

با استفاده از بالش های نشیمن و یا پشتی های طبی می توانید وظعیت نشستن تان را تا حدود زیادی تنظیم کنید و راحتی را برای خودتان به ارمغان آورید تا در پایان روز کاری احساس خستگی کمتری کنید. اما قبل از اینکه درباره مزایای استفاده از بالش طبی راحتی لایف پیلو صحبت کنیم، اجازه دهید چند راهکار اصلاحی دیگر هم عنوان کنیم.

  • ورزش کردن: برای اینکه فشار و انقباض را بعد از استفاده طولانی مدت از کامپیوتر از روی گردن برداریم، بهتر است در میانه های روز کاری خود کف دست های تان را روی شقیقه ها بگذارید و همزمان سر و دست تان را به سمت هم فشار دهید، ده ثانیه در این وضعیت باقی بمانید و این حرکت را برای سمت دیگر هم تکرار کنید.
  • حرکات کششی: به فرض اینکه شما تمام اصول ارگونومی و نشستن صحیح را رعایت کرده اید، باز هم بعد از هر یک ساعت نشستن مداوم، باید یک الی دو دقیقه به خودتان استراحت دهید و چند حرکت کششی ساده را در حالت نشسته و ایستاده انجام دهید.
  • ورزش چشم: چشم ها جزء آسیب پذیر ترین اندام بدن در مقابل کامپیوتر ها هستند. پس هر از گاهی چشم از مانیتور بر دارید و سعی کنید یک نقطه دورتر را نگاه کنید. علاوه بر این بهتر است ده الی پانزده ثانیه چشم های خود را با کف دست های تان بپوشانید تا چشم ها کمی استراحت کنند.

مزایای استفاده از لایف پیلو در محل کار

sstartup105 1024x655 - با بالش لایف پیلو در تایم کاری هم استراحت کنید!

دکتر سید محمد یوسفی که با تکیه بر تخصص و ابتکار خود، بالش طبی راحتی لایف پیلو را طراحی کرده است، با داشتن مدرک دکتری در رشته کایروپرکتیک بهترین پیشنهاد برای رفع تمامی این مشکل را همین لایف پیلو می داند. از آنجایی که تخصص ایشان درمان های مکمل برای مشکلات اسکلتی بدن می باشد، طراحی که وی برای این بالش ارائه کرده است، تمامی نیاز های کارمندان را در محیط کار در نظر گرفته و یک پشتیبان بسیار عالی برای افراد در ساعات کاری می باشد. اصل اولیه در حرفه دکتر محمد یوسفی درمان کمر درد و گردن درد است، به همین منظور ایشان آگاهی کاملی نسبت به دلایل این درد ها دارند و بر همین اساس بالش طبی راحتی لایف پیلو را طراحی کرده اند.

اما چطور با بالش لایف پیلو در محیط کار استراحت کنیم؟ طراحی این بالش به گونه ای می باشد که کاربردهای متنوعی را برای کاربران خود فراهم کرده است. استفاده از این بالش در محیط کار و زمانی که شما پشت کامپیوتر هستید، یکی از کاربرد های بی نظیر بالش لایف پیلو است. لایف پیلو می تواند در خواب شبانگاهی، در مقابل تلویزیون، در زمان مطالعه، در زمان استفاده از گوشی تلفن همراه و تبلت و حتی پشت فرمان اتومبیل به کار شما آید و از فشار بیش از حد روی گردن و مهره های گردن جلوگیری کند.

اگر لازم است که برای ساعات طولانی پیشت میز بنشینید و یا کارتان با کامپیوتر است، استفاده از بالش طبی راحتی لایف پیلو یک راهکار ارزشمندی برای کاهش فشار روی مهره های گردن می باشد. با قرار دادن لایف پیلو پشت گردن تان، درواقع یک پشتیبان برای گودی گردن خود تعبیه کرده اید که همین پشتیبان باعث می شود با کاهش فشار، بسیاری از عوارض پشت میز نشینی در شما کاهش پیدا کند و در پایان روز خستگی کمتری احساس کنید. لایف پیلو به گونه ای طراحی شده است که وقتی در حین کار دور گردن شما قرار می گیرد راحتی شانه ها و سرتان را خیلی محسوسی حس خواهید کرد، چرا که گودی و فضای خالی پشت گردن شما را کاملا پر می کند و در نتیجه یک حس راحتی عالی به شما القا می کند. بهترین تعبیر برای این وضعیت “استراحت در حین کار کردن” است. علاوه بر این در محیط کار، هر زمان که احساس خستگی زیادی کردید می توانید لایف پیلو را روی میز گذاشته و سرتان را روی آن بگذارید تا برای لحظاتی به چشم ها و شانه های خود استراحت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در تماس

تیم ما تمام تلاش خود را می کند که تمامی سوالات را ظرف 24 ساعت دهد