سلامت پوست و رفع آلرژی با بالش لایف پیلو

sstartup005 1024x655 - سلامت پوست و رفع آلرژی با بالش لایف پیلو

اگر شما هم صبح ها قبل از اینکه چشم تان را باز کنید، عطسه می کنید و با بینی گرفته و یا آبریزش چشم و بینی بیدار می شوید، دقیقا مخاطب این مقاله هستید. همه چیز زیر سر خودتان است! بالشی که تا صبح زیر سرتان گذاشته اید، عامل و مقصر تمام این مشکلاتی است که شروع روز تان را با عطسه و آبریزش بینی همراه می کند. آلرژن ها یعنی همان چیز هایی که به چشم، بینی و دهان شما نفوذ می کنند و باعث می شوند، به این حال و روز بیافتید، در رخت خواب شما هم وجود دارند. درواقع آلرژن ها انواع مختلفی دارند برخی از آن ها غذایی هستند و برخی دیگر استنشاقی. آنچه مورد نظر ما می باشد، همین آلرژن های استنشاقی است که معمولا در گرد و غبار خانه، پرز ها و پشم ها، پنبه بالش ها و … دیده می شود. البته همین آلرژن های استنشاقی هم به دو دسته درون خانه و بیرون خانه تقسیم بندی می شوند. آلرژن های استنشاقی بیرون از خانه هم بیشتر در درختان، علف های هرز، و چمن ها موجود هستند.

به هر حال، اگر شما هم از آلرژی رنج می برید، در ادامه با ما همراه باشید تا با دلایل آلرژی، عوامل تشدید آن و البته روش های کنترل و درمان این بیماری بیشتر آشنا شویم و محصولی را به شما معرفی کنیم که حداقل زمانی که صبح ها از خواب بیدار می شوید، دیگر عطسه نکنید. قسمت مهمی از آلرژی شما تحت تاثیر بالش زیر سرتان است به همین دلیل بالش طبی راحتی لایف پیلو می تواند چاره کار شما باشد. البته بعضی ها حتی دچار آلرژی ها و حساسیت های پوستی هم می شوند که این هم بیشتر به دلیل جنس رو بالشی و ملحفه های شما است. این افراد ممکن است اگزمای پوستی و خارش را تجربه کنند. اما نگران نباشید برای این مشکل هم راهکار وجود دارد، تنها کافی است کمی بیشتر به فکر سلامتی تان باشید و در انتخاب های خود دقت بیشتری بکنید.

آلرژی چیست و از کجا می آید؟

04 1024x682 - سلامت پوست و رفع آلرژی با بالش لایف پیلو

آلرژی را می توان یک واکنش افراطی از سوی سیستم ایمنی بدن در نظر گرفت که در اکثر مواقع در مقابل مواد بی ضرر است. این مواد می توانند شامل گرده گیاهان، یک سری دارو ها، پرز ها و پشم ها، گرد و غبار و خاک، یک سری غذا ها و نیش حشرات باشند. عده ای هم ادعا می کنند آلرژی فصلی است و در برخی از فصل های سال و یا بین تغییر دو فصل بیشتر علائم آلرژی از خود نشان می دهند. اتفاقا این نوع آلرژی شیوع بیشتری در میان افراد دارد.

اما خیلی از افراد ادعا می کنند، زمانی که از خواب بیدار می شوند با عطسه های زیاد و مکرر مواجه هستند، این در حالی است که در اطراف آن ها نه درختی یافت می شود و نه گل طبیعی. پس این همه حساسیت از کجا می آید؟ اینجا باید به بالش زیر سرتان شک کنید! هرچه هست در بالش تان می باشد. جنس پارچه رو بالشی، الیاف درون آن و البته نحوه قرار گیری آن زیر سرتان همه می تواند دلیلی برای تشدید آلرژی در شما باشد. خوشبختانه بالش طبی راحتی لایف پیلو به دلیل طراحی ارگونومی که دارد و البته جنس مطلوب می تواند تا حدود زیادی به رفع این مشکلات کمک کند.

علائم آلرژی شامل چه مواردی می شوند؟

خیلی وقت ها افراد آلرژی را با انواع سرماخوردگی اشتباه می گیرند و به محض اینکه دچار آبریزش بینی و یا عطسه می شوند، به سراغ دارو های سرماخوردگی می روند. اما علائم آلرژی با سرماخوردگی یک تفاوت های زیر دارد. به طور کلی علائم آلرژی و حساسیت را می توان موارد زیر عنوان کرد:

  • آبریزش بینی
  • گرفتگی بینی
  • عطسه های زیاد
  • خارش بینی
  • خارش و قرمزی چشم
  • آبریزش و اشک ریزی چشم
  • حساسیت چشم ها به نور
  • احساس خستگی و ضعف داشتن در بدن
  • خلق تنگ و عصبی

یادتان باشد آبریزش بینی در سرماخوردگی و آلرژی متفاوت است. معمولا در زمان آلرژی رنگ مخاط بینی سفید و بی رنگ است، اما در زمان سرماخوردگی به رنگ سبز و یا خاکستری تغییر رنگ می دهد که البته نشانه عفونت در بدن شما هم می تواند باشد. حالا تصور کنید تنها به دلیل اینکه بالش زیر سرتان نا مناسب است، دچار این علائم شوید و تا خود صبح با گرفتگی بینی همراه باشید و نتوانید راحت نفس بکشید، صبح هم که بیدار می شوید چندین عطسه کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای چند شب هم که شده بالش زیر سرتان را عوض کنید و با امتحان بالش طبی راحتی لایف پیلو، آسایش و آرامش در خواب را به خود تان باز گردانید. از آنجایی که آلرژی های این چنینی بیشتر از سنین کودکی آغاز می شوند، بهتر است در همین دوران مراقب کودکان باشید و با انتخاب یک بالش مناسب برای او، از عود کردن آلرژی اش جلوگیری کنید. بسیاری از متخصصین و پزشکان بر این باور هستند که دلیل مشخصی برای این بیماری وجود ندارد و تنها راه رهایی از آن، رعایت یک سری اصول و نکاتی است که بتواند تاثیرات آلرژن ها را کمتر کند. درست مانند تغییر بالش زیر سرتان.

بالش لایف پیلو چطور به درمان آلرژی شما کمک می کند؟

02 1024x682 - سلامت پوست و رفع آلرژی با بالش لایف پیلو

بالش طبی راحتی لایف پیلو، به دلیل کاربردهای چندمنظوره ای که دارد، توانسته این روز ها توجهات زیادی را به خود جلب کند. درواقع مفید واقع شدن آن برای آلرژی و حساسیت شما، تنها یکی از چند مزیت استفاده از این بالش است. از آنجایی که جنس رویه این بالش پارچه ای است و از نوع مرغوب انتخاب شده است و می توانید به راحتی آن را همراه الیاف درون آن شست و شو دهید، برای شمایی که از مشکلات آلرژی رنج می برید می تواند یک محصول عالی به حسای آید.

الیافی که در درون این بالش می باشد، از نوع الیاف مصنوعی هالو است که ضمن داشتن خاصیت برگشت پذیری بسیار بالا، برای افرادی که به پر و پنبه آلرژی دارند، خیلی مناسب است. الیاف هالو از آنجایی که یک سطح توخالی دارند در مقایسه با دیگر الیاف از خاصیت فنری و برگشت پذیری بالایی برخوردار است که این امر برای بالش های طبی و گردنی اهمیت زیادی دارد. خصوصا اینکه بالش لایف پیلو کاربرد های زیادی دارد و شما می توانید به روش های مختلفی از آن استفاده کنید و این خاصیت در بالش باعث می شود، در هر حالتی وضعیت ارتجاعی خود را حفظ کند و شما بتوانید در وضعیت های مختلفی از آن استفاده کنید.

وجود همین الیاف مصنوعی در بالش لایف پیلو مهمترین دلیلی است که استفاده از آن را برای افرادی که از آلرژی رنج می برند، قانع کننده کرده است. البته توجه داشته باشید که الیاف خود به دو دسته تقسیم می شوند: الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی. الیاف طبیعی از گیاهان و حیوانات تهیه می شوند و این الیاف می تواند خودش آلرژی زا باشد. به همین دلیل ایمن ترین الیاف برای رهایی از آلرژی الیاف مصنوعی است. بنابراین اگر با بالش های پر و پنبه ای مشکل داشتید، دیگر با بالش طبی راحتی لایف پیلو این مشکلات را نخواهید داشت.

همانطور که گفتیم، بالش لایف پیلو چند منظوره است و کاربرد های مختلفی دارد. بعد از خرید این بالش ضمن رها شدن از مشکلات ناشی از آلرژی و حساسیت قطعا خواب راحتی را هم تجربه خواهید کرد که بیشتر به دلیل طراحی فوق العاده این بالش است. بالش لایف پیلو توسط دکتر سید محمد یوسفی که متخصص کایروپراکتیک می باشد، طراحی شده است و از آنجایی که ایشان علم کافی درباره ارگونومی و مشکلات سیستم اسکلتی بدن دارند، یک طراحی بی نظیر برای این بالش انجام داده اند.

از بالش لایف پیلو در شرایط مختلفی می توانید استفاده کنید. خوابیدن یکی از آن ها است. این بالش به گونه ای طراحی شده است که فراتر از یک بالش معمولی است و بیشتر به عنوان یک پشتیبان و محافظ از گردن و ستون فقرات شما عمل می کند و در موقعیت های مختلف مانند کار کردن با کامپیوتر، پشت میز نشستن های طولانی، رانندگی طولانی، استفاده طولانی مدت از گوشی و تبلت به کارتان می آید. تنها کافی است یک بار این بالش را امتحان کنید تا به کاربرد های بی نظیر آن پی ببرید.

راهکار هایی برای کاهش علائم آلرژی

بعد از این که بالش زیر سرتان را عوض کردید، نوبت به چند کار دیگر می رسد تا برای همیشه از شر مشکلاتی که آلرژی برای شما پدید می آورد راحت شوید. توصیه های زیر را اجرایی کنید تا علائم آلرژی در شما کاهش پیدا کند:

  • اتاق خواب تان را تمیز کنید: همانطور که بالش زیر سرتان از اهمیت ویژه ای برای کاهش علائم آلرژی برخوردار بود، دیگر بخش های رخت خواب هم مهم هستند. پس بهتر است که کل اتاق را به همراه تشک و رخت خواب تان با جارو برقی قوی، جارو کنید. اگر یک نگاه میکروسکوپی به رخت خواب تان داشته باشید، وحشت زده می شوید چرا که ساس ها و مایت ها، هیولاهای رخت خوابی شما هستند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند، با جارو کردن و شست و شوی مداوم می توانید تا حدود زیادی از شر آن ها رها شوید.
  • از فیلتر هپا استفاده کنید: رک بگوییم اگر می خواهید از شر آلرژن ها در منزل خود رها شوید، جاروبرقی تان را عوض کنید و جارویی بگیرید که مجهز به فیلتر هپا باشد. با این فیلتر خیال تان راحت خواهد بود که تمامی ذرات ریز در جارو می روند و هیچ پرز و گرد و غباری باغی نمی ماند.
  • تا می توانید استفاده از پرده و فرش را محدود کنید: فرش ها و پرده ها از جمله مواردی هستند که می توانند آلرژی شما را بدتر کنند. توصیه ما این است که یا از قالیچه های کوچک استفاده کنید تا به طور مرتب آن ها را بتوانید بشویید و یا کلا دل به سرامیک و کف پوش ها بسپارید. در خصوص پرده ها هم تا می توانید پرده های سبک و نازک انتخاب کنید که شست و شوی آن ها هم راحت باشد.
  • به فکر تهویه منزل باشید: اگر در خانه از سیستم های تهویه مطبوع استفاده می کنید، نشانه خوبی است، چرا که این دستگاه ها تا حدود زیادی آلرژن ها را جذب خود می کند، اما زمانی اوضاع بد می شود که فیلتر های این دستگاه را دیر به دیر تعویض کنید. چرا که در این صورت تمامی ذرات گرد و غبار و البته مایت ها با جریان هوای سیستم تهویه در هوا پراکنده می شوند و آلرژی شما را تشدید می کنند. پس تعویض فیلتر های هوا را جدی بگیرید.
  • خانه را از کپک ها و قارچ ها عاری کنید: یکی از عوامل بسیار موثر روی آلرژی، کپک ها و قارچ ها هستند که معمولا در نقاط مرطوب خانه وجود دارند. حمام، پرده حمام، دستشویی و آشپزخانه جز مهمترین بخش های خانه هستند که باید به طور مرتب برای رهایی از این کپک ها و قارچ ها تمیز شوند. لازم است که این مکان ها همیشه خشک باشند تا از رشد بیشتر قارچ و کپک جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در تماس

تیم ما تمام تلاش خود را می کند که تمامی سوالات را ظرف 24 ساعت دهد