شروع یک روز خوب با بالش لایف پیلو

103 1024x573 - شروع یک روز خوب با بالش لایف پیلو

آیا واقعا استفاده از بالش روی کیفیت خواب شما تاثیر دارد؟ انتخاب بالش مناسب تا چه حد برای شما مهم است؟ و آیا تا به حال برای آن وقت و هزینه خاصی صرف کرده اید؟ امروز می خواهیم دقیقا درباره کیفیت خواب و اهمیت بالش زیر سرتان صحبت کنیم. در واقع آرامش، سلامتی و شروع یک روز خوب، دقیقا زیر سر شما ست پس آن را جدی بگیرید!

تا به حال شده که تا صبح، ده ها بار از خواب بیدار شوید و سر و گردن تان را جابجا کنید؟ این اتفاق برای هیچ کدام از ما خوشایند نیست، چرا که باعث می شود برای ثانیه هایی از خواب عمیق بیرون آییم و تا مجددا خوابمان ببرد، ممکن است کمی اذیت بشویم. چاره چیست؟ در اولین حرکت تنها چیزی که باید به ذهن تان بیاید تغییر و تعویض بالش زیر سرتان است. انتخاب نامناسب بالش می تواند سردرد، گردن درد، درد در شانه ها و حتی بازوها را در طول روز برای شما به همراه داشته باشد و همه این مشکلات باعث می شوند تا روز خود را با خستگی و دیگر مشکلات و ناراحتی ها آغاز کنید.

شاید عاشق بالش زیر سرتان هستید و اصلا دوست ندارید آن را با هیچ بالش دیگری عوض کنید، اما یادتان باشد، داشتن یک خواب با کیفیت برای شروع یک روز کاری پر انرژی ضروری است. پس فراموش نکنید که باید هر چه سریعتر دست به یک انتخاب عالی و حرفه ای برای بالش زیر سرتان بزنید. اما واقعا فکر می کنید اگر بالش زیر سرتان نامناسب باشد گرفتار چه مشکلاتی می شوید؟ در ادامه به این موضوع مهم می پردازیم و بالش بینظیر لایف پیلو را برای شروع یک روز پر انرژی به شما پیشنهاد می دهیم، پس با ما همراه باشید…

استفاده از بالش نامناسب چه مشکلاتی برای شما ایجاد می کند؟

7 Causes of Morning Headaches - شروع یک روز خوب با بالش لایف پیلو

متخصصین طب فیزیکی بر این باور هستند که انتخاب بالش زیر سرتان اهمیت زیادی دارد و می تواند شما را در مقابل بسیاری از بیماری های ناحیه گردن، کمر و سر در امان نگه دارد. اگر شما هم زمانی که از خواب بیدار می شوید در ناحیه گردن احساس اسپاسم و گرفتگی دارید و یا پشت سرتان درد می کند، بدانید که برای بالش زیر سرتان ارزش قائل نشده اید و مطمئن باشید با گذشت زمان اوضاع از این بدتر هم می شود. پس تاثیراتی که بالش نا مناسب می تواند روی بدن ما داشته باشد شاید شامل موارد زیر باشد:

  • یک: سر درد

خیلی افراد به جای اینکه بعد از یک خواب عمیق شبانه با نشاط و پر انرژی از خواب بیدار شوند، با سردرد از رخت خواب بیرون می آیند و همین سردرد کل روز آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد و باعث می شود انرژی فرد به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. حتی این افراد ممکن است به پزشکان زیادی مراجعه کنند و آزمایشات مختلفی هم انجام دهند، غافل از اینکه درمان این مشکل زیر سرشان است! پس بهتر است با انتخاب یک بالش مناسب شروع کنید و منتظر نتیجه آن باشید.

  • دو: آرتروز گردن

متاسفانه افراد در سنین مختلف ممکن است با آرتروز گردن مواجه شوند. در میان دیگر بخش های بدن، گردن بیش از بقیه مستعد آرتروز می باشد. زمانی که دچار این بیماری می شوید ممکن است علائمی مانند خشکی گردن، سردرد های ناحیه پشت سر و سرگیجه را تجربه کنید. اگر چنین علائمی دارید حتما باید به پزشک مراجعه کنید و البته اگر می خواهید هیچ وقت دچار این علائم نشوید باید خود را در مقابل آن ایمن کنید که یکی از راه های آن انتخاب بالش مناسب می باشد. بالش طبی راحتی لایف پیلو که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، حتی اگر شما به بیماری آرتروز هم مبتلا باشید می تواند در کاهش این علائم کمک شایانی به شما کند. اما همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. پس اگر از سلامت کامل برخوردار هستید، باید بدانید که اگر در انتخاب بالش زیر سرتان کوتاهی کنید، دیر یا زود با این عارضه دست و پنجه نرم خواهید کرد، پس چه بهتر که همین الان به فکر انتخاب بالش مناسب باشید.

  • سه: گردن درد

اگر از آرتروز هم نجات پیدا کنید باز هم بالش نامناسب ممکن است گردن درد را برای شما به همراه داشته باشد. موقعیت بدن ما در حالت خوابیده، به گونه ای است که اگر بالش زیر سرمان نامناسب باشد، منجر به خم شدن بیش از حد گردن می شود و این وضعیت اصلا برای سلامت مهره های گردن مان، خوب نیست. افراد عادت دارند به شکل های مختلفی بخواند، برخی ها اعتقاد دارند اگر می خواهید به پهلو بخوابید باید بالش سفت تری را انتخاب کنید تا به اندازه کافی از گردن تان پشتیبانی کنید و یا اگر می خواهید به شکم بخوابید از بالش نرم تر استفاده کنید. ولی اگر دوست داشته باشید تا صبح انواع شکل های خوابیدن را امتحان کنید چه؟ حتما باید چندین بالش در کنار خود داشته باشید! خیر، اگر بالش مناسبی را انتخاب کنید که بتواند تمام این نیاز های شما را در طول خواب تان برطرف کند، دیگر نیازی به انواع بالش نیست و این دقیقا همان کاری است که لایف پیلو برای شما انجام می دهد.

  • چهار: کمر درد

بالشی که زیر سرتان می گذارید به شدت روی گردن و البته شانه های شما و در نهایت روی کمر تان تاثیر می گذارد. اگر در طول خواب نتوانید بدن تان را تراز کنید، فشار بیشتری به کمر وارد می شود و همین موضوع اوضاع را بدتر می کند. بعضی از متخصصین اعتقاد دارند برای حمایت از کمر باید زمانی که به پهلو می خوابیم یک بالش بین پاهایمان قرار دهیم. اما به طور کلی اگر بالش زیر سرتان به گونه ای باشد که ستون فقرات شما را در یک خط نگهداری کند، دیگر جای نگرانی نیست. در غیر این صورت زمانی که صبح می خواهید از رخت خواب بلند شوید، قطعا کمر درد را تجربه خواهید کرد و با اخم و ناراحتی از جا بر می خیزید که این اصلا برای شروع یک روز خوب و پر انرژی خوب نیست.

  • پنج: آلرژی

شاید تعجب کرده باشید! آلرژی چه ربطی به بالش زیر سرمان دارد؟ اما بهتر است کمی در این باره تامل کنید، اگر در طول روز دائما احساس خستگی می کنید و یا تا پایان روز چندین بار عطسه می کنید، باز هم باید به بالش زیر سرتان شک کنید. جنس بالش و رویه آن اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه قابل شست و شو بودن آن هم بسیار مهم است. بسیاری از ما عادت داریم هفته ای یک بار یا حتی ماهی یک بار، رو بالشی خود را بشوییم و خیال می کنیم با این کار نظافت را رعایت کرده ایم و دیگر کافی است. اما اگر بدانید در بالش شما چه می گذرد، شاید دیگر به این راحتی ها سرتان را روی آن نگذارید. شست و شوی رو بالشی یک چیز است، شستن خود بالش و الیاف در آن هم چیز دیگری.

همین میکروب ها و باکتری های موجود در بالش می تواند باعث بسیاری از مشکلات پوستی و آلرژی شود. بنابراین اگر می خواهید از این مشکلات هم در امان باشید، باید به فکر تعویض بالش خود با یک بالشی باشید که نه تنها رو بالشی آن از جنس خوبی برخوردار باشد، بلکه بتوان الیاف آن را نیز شست و شو داد. با این کار شاید از عطسه ها، آب ریزش بینی، سوزش چشم و البته اگزمای پوستی در امان باشید و ضمن داشتن خوابی راحت در طول شب، روز خود را هم سرحال شروع کنید.

  • شش: بی خوابی

شاید تمامی مواردی که در بالا ذکر کرده ایم، دلیلی برای بی خوابی ما باشد که البته علت همه آن ها، بالش زیر سرمان است. پس فرقی نمی کند از آلرژی بیدار شوید یا گردن درد، به هر حال کیفیت خواب شما تحت تاثیر بالش تان قرار گرفته است و اجازه نمی دهد یک خواب عمیق و راحت تا صبح را تجربه کنید. یادتان باشد اگر وضعیت مداوم باشد و شما هر شب با یکی از این مشکلات مواجه باشید، ممکن از مشکلات بدتری را تجربه کنید. بی خوابی می تواند روی ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون و البته چاقی تاثیر داشته باشد.

قطعا هیچ کدام از ما نمی خواهیم به این مشکلات دچار شویم، خصوصا خانم ها بد نیست بدانند که بی خوابی چه بلایی بر سر زیبایی پوست شان می آورد. پوست هم مانند دیگر بخش های بدن به استراحت نیاز دارد و خواب عمیق شبانه یکی از بهترین زمان ها برای آن است. در طول شب پوست ما ترمیم می شود و بسیاری از عضلات مان استراحت می کنند. تحقیقات زیادی ثابت کرده است که هرچه خواب شما در طول شب عمیق تر باشد  میزان سنتز بافت ها هم افزایش پیدا می کند. یعنی در این وضعیت ترمیم بافت ها به حداکثر می رسند. حالا اگر به هر دلیلی شما از خواب نازتان بیدار شوید و نتوانید برای مدت طولانی تری در خواب عمیق باشید، در این رویه اختلال ایجاد کرده اید و در نتیجه صبح با چهره ای گرفته از خواب بیدار می شوید. پس به خاطر شفافیت پوست و زیبایی تان هم که شده بالش زیر سرتان را درست انتخاب کنید.

چرا باید لایف پیلو را انتخاب کنید؟

AH5 4265 min 1024x683 - شروع یک روز خوب با بالش لایف پیلو

با تمام آنچه که تا اینجا درباره مشکلات بالش نامناسب گفتیم، حتما متقاعد شده اید که انتخاب یک بالش خوب تا چه حد می تواند تاثیر گذار باشد. اما تا امتحان نکنید نتیجه آن را نخواهید دید. برای تمامی مشکلاتی که ذکر کردیم، یک راه حل داریم و آن هم استفاده از بالش طبی راحتی لایف پیلو است. اما چرا؟ انتخاب این محصول برای داشتن خوابی راحت و عمیق یکی از گام های بزرگی است که در مسیر سلامتی برای خود بر می دارید و با این انتخاب خود را برای همیشه و در هر موقعیتی از تمامی این مشکلات و عوارض در امان نگه می دارید. بالش لایف پیلو که توسط دکتر سید محمد یوسفی طراحی شده است، در نوع خود یکی از بی نظیر ترین ها است و کاربرد های زیادی هم دارد.

بالش طبی راحتی لایف پیلو از آنجایی که توسط یک متخصص کایروپراکتیک طراحی شده است، می تواند تمامی نیاز های شما را در طول خواب شبانه برطرف کند و ضامن پیشگیری از انواع مشکلاتی که در بالا ذکر کردیم باشد. اما بالش لایف پیلو تنها یک بالش نیس بلکه ویژگی های چند منظوره آن باعث شده است تا حتی در زمان بیداری، کار و استراحت و حتی در اتومبیل بتوانید از آن استفاده کنید. لایف پیلو را نمی توان یک محصول طبی صرف بنامیم، چرا که اگر آن را انتخاب و استفاده کنید، خیلی زود خواهید دید که همه جا آن را همراه خود دارید و کاربرد هایش فراتر از یک بالش معمولی است.

نکته مهم این بالش در طراحی بی نظیر و منحصر به فرد آن است که باعث شده در انواع پوزیشن های خواب، در زمان استراحت و مطالعه، در زمان کار با کامپیوتر و استفاده از گوشی های همراه، در زمان رانندگی و حتی یک استراحت ساده بتوانید از مزایای بی نظیر آن استفاده کنید. با لایف پیلو هر طور که دوست دارید بخوابید! این بالش آنقدر کاربردی است که به هر شکلی که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. اگر می خواهید سرتان را روی میز بگذارید و چند دقیقه استراحت کنید، یا در طول شب به پهلو بخوابید، یا حتی در مقابل تلویزیون روی کاناپه مورد علاقه تان تکیه بزنید، لایف پیلو را همراه خودتان داشته باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در تماس

تیم ما تمام تلاش خود را می کند که تمامی سوالات را ظرف 24 ساعت دهد